perjantai, 23. maaliskuu 2012
aurinkoa :)
Tällä viikolla on ollut ihanan aurinkoisia päiviä. Toinen oli keskiviikko, joka sattui vapaapäiväksi lauantain töistä johtuen. Aamulla poitsu sai monta leikkikaveria, kun ystävä tuli käymään. Olipas poitsu iloinen
ja minä toki myös, kun sain mukavaa teeseuraa
pihalla ollaan edelleen oltu paljon, lumitöitä riittää. AInakin toistaiseksi. Saunalle menevät portaat on nyt sulat.
kokeilin paikallislehden ohjetta kahviherkuksi, ja olivat suussa sulavia
kuuma juttu manhattanilla, niin pitihän sitä kokeilla
huomenna on siis työpäivä, sen jälkeen menemme kummitytön synttäreille
samalla juhlitaan hänen veljen synttäreitä. Ystävä toi mukanaan vaatetta ja leluja poitsulle. Osa meni heti käyttöön, osa odottamaan, että kasvaa vielä vähän. Isojen vaatteiden jemmasta löytyi nyt sopivia, toivottavasti ei pieneksi menneitä vaatteita (kokoa 90-98). Pääosin poitsu käyttää nyt 86-92 koon vaatteita, barbapörrö body on 86, kohta menee pieneksi
nyt pitää käyttää sitä urakalla, sen verran vaikea se oli saada!
Kommentit